9 juni is er weer 9 juni is er weer

Kliederkerk       Thema: Kijk en verwonder!

Dit keer wordt de Kliederkerk buiten gehouden in de natuur. Bij aanmelding vragen wij de deelnemers hun telefoonnummer om eventueel op het laatste moment de locatie te kunnen wijzigen in verband met de weersomstandigheden.
We laten ons deze Kliederkerk inspireren door het scheppingsverhaal. We gaan de natuur in om te kijken en ons daar te verwonderen over al wat daar leeft. Daarna is er een korte viering onder de blote hemel met liedjes over de schepping en natuurlijk horen we het scheppingsverhaal.  Daarna gezellig met elkaar picknicken.

Locatie: Slaperdijk, kruising Dijkstraat - West.
We starten om 15.00 uur en om 17.00 uur gaan we weer naar huis.
Neem je picknickkleed en picknickmand mee. Wij zorgen voor het drinken.
We hopen op mooi en droog weer. Bij slecht weer kunnen we terecht in de Petrakerk.

Geef je je op? Uiterlijk woensdag 5 juni.

Het mailadres is kliederkerkveenendaal@gmail.com . Als je je aanmeldt, krijg je ook met Googlemaps de precieze locatie toegestuurd. Er is parkeergelegenheid onder aan de dijk. Met de fiets kun je dichtbij het Kliederkerkterrein komen. We houden je na aanmelding op de hoogte!

Wij hebben er zin in! Tot 9 juni!
Kliederkerkteam Veenendaal: Hannah Honders, Jennifer Ruitenbeek, Annemarie de Mooij, Peter en Harriet Pottjewijd, Harma van Krugten en Coby de Haan

Meer informatie over Kliederkerk