Handleiding Kerkdienstgemist.nl Handleiding Kerkdienstgemist.nl
Om de kerkdiensten te bekijken/-luisteren via de website van kerkdienstgemist.nl hoeft u geen account van de betreffende website aan te maken. Dit is wel handig als u meer gebruikt wilt maken van kerkdienstgemist.nl om ook de diensten van andere kerken te bekijken/-luisteren.
De wijkgemeente Open Hof is bijvoorbeeld ook aangesloten bij kerkdienstgemist.nl. Als u een account aanmaakt kunt u bijvoorbeeld een lijst met favoriete kerken vastleggen waar u makkelijk tussen kunt schakelen zonder ze iedere keer apart op te moeten zoeken.
Kerkdienstgemist app

Wanneer u een smartphone of tablet heeft, kunt u ook de App van kerkdienstgemist.nl installeren. Deze is te vinden in de Playstore (Android) of de Appstore (Apple) door te zoeken naar Kerkdienstgemist. Deze app biedt als voordeel dat u direct naar kerkdienstgemist.nl gaat, zonder dit eerst te moeten intypen in een webbrowser. Daarnaast kunt u standaard een lijst met favorieten aanleggen waar u eenvoudig uit kunt kiezen wat u wilt bekijken/-luisteren.

Lukas kastje
Als u niet in het bezit bent van een PC, laptop of tablet die is aangesloten op Internet, kunt u de kerkdiensten van ZuidWest toch thuis beluisteren met behulp van een
Luisterkastje (kortweg LUKAS).
Om het kastje aan te sluiten heeft u wel een Internetaansluiting nodig. Dit kan relatief eenvoudig worden gerealiseerd via uw telefoonlijn, via de kabel of draadloos/mobiel. Voor het gebruiken van het kastje wordt een maandelijkse vergoeding gevraagd van € 9,60. De kosten voor de internet aansluiting zijn daar niet bij inbegrepen.

Voor vragen over aanleg of bij problemen met uw LUKAS, kunt u contact opnemen met Lukas Bening op telefoon 0318-523893 of via e-mail: koster.openhof@pkn-veenendaal.nl

Als u vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact opnemen met het beamteam van wijgemeente ZuidWest door een mail te sturen naar: zw-beamteam@pkn-veenendaal.nl