vrijdag 24 januari 2020

kerkzaal van Wijkkerk De Open Hof, Ronde Erf 86
Prijs:
 € 5,00

In ‘Die Ik Ben’ duikt Kirsten met de nodige (zelf)spot in het gangenstelsel van ons brein, waarin je snel vastloopt en waaruit ontsnappen moeilijk (b)lijkt. Waarom doen we wat we doen en zeggen we wat we zeggen? Waarom vinden we het moeilijk om eerlijk en oprecht te zijn? Waarom verschuilen we ons achter de muren van ons ego en doen ons voor als diegene die we willen zijn? Ons verre van gelukkig voelend dempen we, zoekend naar afleiding, onze onrust en eenzaamheid met een bezoekje aan de therapeut.
‘Die Ik Ben’ rekent af met dromen over morgen en mijmeren over gisteren. Want is het leven niet veel eenvoudiger als je de realiteit accepteert zoals die is? En is contact niet wezenlijker als je je gekend weet zoals je bent?
Met Derk Groen op gitaar en darboeka, hardop (onder)zoekend, zingend, verhalend en poëtisch zet Kirsten met DIE IK BEN een scherpe, relativerende, gevoelige en bovenal eerlijke voorstelling neer. | Contact: Ds. John Boogaard, 543990, j.a.boogaard@ziggo.nl