zaterdag 29 februari 2020

10.00  - 15.00
Locatie:
 Petra kerk

Het thema is Ontmoeten en Verbinden omdat we de opening van de nieuwe ontmoetingsruimte vieren waarmee we de Petrakerk en Het Trefpunt aan elkaar verbinden.
Als belangrijkste programma elementen kunnen we noemen:

• Het programma begint om 10:00 uur en eindigt om 15:00 uur.
  • Rond de middag zullen ds. Tineke Wielstra en ds. Coby de Haan de nieuwe ontmoetingsruimte openen.
  • We hebben een spannende speurtocht samengesteld bestaande uit een vragenlijst waarvoor de antwoorden op verschillende plaatsen in het complex te vinden zijn.
  • Tegen inlevering van een complete vragenlijst ontvangt u een aandenken en elk uur trekken we een winnaar voor een leuke prijs.
  • Koffie is een belangrijke verbindende factor tijdens ontmoetingen zo ook tijdens het Open Huis.
  • Lekkers bij de koffie en een pannenkoeken lunch voor vriendenprijzen waarvan de netto opbrengst bestemd is voor een goed doel. (Tip: neem voldoende € 1,00 en € 2,00 munten mee)
  • Verspreid over de dag muzikale intermezzo's.
  • De jeugd kan de hele dag koekhuisjes versieren, (en opeten 😊).
De feestcommissie (Marcel Rou, Ilona Huibers, Warner ten Kate, Reiny Bleijenberg en Adri Cardol).