maandag 15 maart 2021

Anderhalve meter...

maandag 15 maart 2021
 Wijkkerk De Open Hof, Ronde Erf 86

Natuurlijk is het zo dat niet de kerk dichtging, maar hooguit het gebouw. Maar op zondag 15 maart 2020, ?vandaag? precies ??n jaar geleden, ging De Open Hof wel plotseling dicht en kon de zorgvuldig voorbereide Holy Tea Kinderdienst ineens niet doorgaan. Sterker nog, vanaf toen ging alles, ?cht alles, op de schop; werd ?anderhalve meter? de norm en ging er van alles dicht of werd afgelast, waarvan je niet had gedacht dat dat ooit zou gebeuren. Hoe het leven er een jaar later uit zal zien weten wij nu natuurlijk nog niet. Het lijkt ons goed om op 15 maart 2021 samen terug te kijken op de tijd die achter ons ligt. Vanaf het moment ?dat de kerk dichtging? en het leven van iedereen drastisch veranderde. Op welke manier we dat gaan doen en onder wiens leiding, dat weten we bij het schrijven van deze aankondiging nog niet. Je bent op onderstaande datum in elk geval welkom bij onze terugblik op dat jaar dat we niet zullen vergeten. (koffie en thee vanaf 19.45)