NET - Ontmoetingen NET - Ontmoetingen

Wees welkom voor een NET ontmoeting in jouw buurt!
Wist je dat er in jouw buurt meer mensen wonen die lid zijn van onze kerk? Misschien ben je nieuw in je buurt, of je woont hier juist al heel lang. Dan lijkt het ons mooi om elkaar wat beter te leren kennen. Als ZuidWest Petrakerk vinden we ontmoeting met elkaar belangrijk, niet enkel in kerkdiensten op zondag, maar juist in het gewone dagelijkse leven! Het maakt niet uit of je veel naar de kerk gaat of heel weinig, of je gelooft of misschien twijfelt: wie je ook bent, we ontmoeten je graag!

Wat zijn NET ontmoetingen?
Dit zijn kleinschalige ontmoetingen (meestal in een huiskamer) waarvoor we gemeenteleden uitnodigen, bedoeld om elkaar beter te leren kennen. Onze gemeente is ingedeeld in vier secties (wijkjes). In de verschillende buurten van deze vier secties organiseren we met regelmaat een ontmoeting waarbij we met een hapje en een drankje met elkaar bijpraten. We maken nader kennis met elkaar of we gaan met elkaar in gesprek over een thema. Zo willen we met elkaar iets delen over ons leven en over ons geloof. Tijdens de ontmoetingen is er ook ruimte om vragen met elkaar te delen. Misschien kunnen we elkaar binnen de eigen buurt ergens mee helpen, of wat meer voor elkaar betekenen.

Achtergrond
Samen vormen we wijkgemeente ZuidWest: een gemeente van christenen waaronder het verlangen leeft om vrijmoedig en met lef Jezus te volgen in verbinding met de samenleving van nu. Wij willen graag een bruisende gemeenschap zijn waarin ieder vanuit zijn/haar eigen talenten een eigen plek heeft en waarin we samen ons leven en geloof kunnen delen. Jong en oud als we zijn, verspreid over vele straten van Zuid- en West- Veenendaal, zijn we aan deze gemeenschap verbonden. Als leden van onze gemeenschap in hun leven te maken krijgen met blijdschap of met zorgen, willen we er voor elkaar zijn.

Vragen? Graag vertel ik je er meer over!
Contactpersoon NET Ontmoetingen:
Anne Stelma – Ribberink