KliederkerNieuw leven
Op zondag 17maart was er weer een mooie Kliederkerk middag. Dit keer in de Open Hof Het thema was 'Nieuw leven'. De kinderen,
ouders en grootouders zijn rond dit thema creatief bezig geweest. Zo hebeen ze bijvoorbeeld:
  • Een paashangertje met daarin een kuikentje gemaakt.
  • Een palmtak uitgeknipt en deze geweven met stroken papier.
  • Briefjes aan een houten kruis gespijkerd met daarop geschreven waar je bijvoorbeeld spijt van hebt, of,waar je bang voor bent? Natuurlijk las niemand anders wat op het briefje stond; het was persoonlijk.
  • Een gebroken kopje met goudlijm gelijmd, zodat het nog mooier werd dan voordat het gebroken was.
Er was informatie die aangaf wat de activiteiten met het thema te maken hadden.Ook waren er vragen om over na te denken.
In de kerkzaal werd daarna de intocht van Jeruzalem verteld en kon iedereen hier actief aan meedoen.
Aris Smit heeft op de gitaar de liedjes begeleid.
Tot slot werd de middag afgesloten door met elkaar gezellig tosties te eten.

De volgdende Kliederkerk is zondag 9 juni. Dan in de openlucht aan de Slaperdijk.

Lees meer over de volgende kliederkerk